Lorres musikhörna

Musik, jazz, klassiskt, rock, litteratur, film, konst, kulturhistoria osv.

måndag, maj 07, 2012

Djävulspakten - biografi över Gösta Ekman d.ä.

Jaha. Min blogg som jag skrivit här sedan sommaren 2005 tycks härmed vara ofrivilligt avslutad. Nytt gränssnitt och nya inställningar tycks göra det omöjligt för mig att arbeta vidare. Eller? Lorres Musikhörna, 2005 - 2012. Med sorg i hjärtat; Tack för mig. Det var roligt så länge det varade. Med bästa hälsningar till Eder alla, Lorre

3 Comments:

At 8:20 em, Anonymous Anonym said...

Nyss hemkommen från Dalarö protesterar jag mot ditt beslut om du bedömer det utifrån bristande intresse från omvärlden.Jag har nogsamt talat om för dig att jag,med stor behållning,läser din Blogg,men inte kommenterar den.Alltså,må du själv avgöra om du finner din motivation tillräcklig!!

Svågern

 
At 8:20 em, Anonymous Anonym said...

Nyss hemkommen från Dalarö protesterar jag mot ditt beslut om du bedömer det utifrån bristande intresse från omvärlden.Jag har nogsamt talat om för dig att jag,med stor behållning,läser din Blogg,men inte kommenterar den.Alltså,må du själv avgöra om du finner din motivation tillräcklig!!

Svågern

 
At 1:40 em, Blogger Bengt Lorentzon (Lorre) said...

Bäste Leif!

Det är tekniken som är hindret, inget annat. Nya Google frågar efter inloggningar och lösen som jag inte har. Och hänvisar mig bara runt, runt, runt.... Man kan bli trött för mindre.

 

Skicka en kommentar

<< Home