Lorres musikhörna

Musik, jazz, klassiskt, rock, litteratur, film, konst, kulturhistoria osv.

torsdag, maj 31, 2012

BLOGGEN FUNKAR !!! Jag fick förvarning från Blogger om att denna blogg inte hängt med i någon transferering av gränssnitt, utan skulle stängas ner och slockna igår, den 30 maj. Jag har själv lätt att gå vilse i denna digitala och något anonyma nätvärlden. Men jag anade ett falsk alarm. Än så länge verkar det funka iaf. Ett mindre problem är att texten packas så fult. Se förra inlägget, Ekman-boken. Var är alla luftiga mellanslag mellan raderna och struktur av texten som jag skapade. Nu trycks allt ihop till en tjock massa. Men det får vi ta itu med senare. Nu kan jag glatt konstatera att jag överlevt domedagen. Fortsätter envisas med att blogga om musik och kultur. Gammaldags nog att inte lägga ut YouTube-filer. Men roligt är det. Får så vad det blir för bluddrande nästa gång. Hej då, så länge!

2 Comments:

At 7:29 em, Anonymous Anonym said...

Hej Lorre! Va' kul att bloggen lever fortfarande! Ha det gott, hälsa Eva!
Qram, Margot

 
At 7:42 em, Blogger Bengt Lorentzon (Lorre) said...

Hej Margot!
Roligt att höra från dig!
Vi hörs, Bengt

 

Skicka en kommentar

<< Home