Lorres musikhörna

Musik, jazz, klassiskt, rock, litteratur, film, konst, kulturhistoria osv.

lördag, september 30, 2006


Förtvivlad! Varför har min MP3 börjat fastna mitt i inloggningen ibland? Min nya, fina Creative Zen Sleek! Precis som att den "fryser" när man startar upp. Något glapp? Enda sättet tycks vara att låta den ladda ur och sedan ladda upp den igen. Då funkar den. Men inte så kul när man är sugen på musik.

Och - var finns musiken lagrad? I själva MP3 eller i datorn? Alltså - i händelse av att jag får min Creative utbytt - måste då all musik laddas om på nytt (spellistor etc) eller finns det lagrat i datorn? Har mailat firman om hjälp men ännu inte fått något svar.

1 Comments:

At 7:54 fm, Blogger Fredo said...

Hehe. Köp Apples iPod. Det funkar bra. Jag kör Nano 4 Gb. Inga rörliga delar, går som en klocka. Lycka till!

 

Skicka en kommentar

<< Home